22 juni 2010

22 juni

Wat is het toch fijn dat Blitz nog even bij ons mag blijven, wij genieten er van. Hij is heerlijk aan het spelen met Nouschka, Zosya en Pepper en ook met ons natuurlijk. Hij pakt iedereen in met z'n mooie koppie en maakt daar zeker gebruik van. Hij wordt tot en met geknuffeld door jan en alleman en mag met ieder tripje mee in de auto. Maar ooooohhh wat is hij ondeugend, stiekem door de heg heen naar de buren, op de kop in de sloot gerold, closetpapier aan duizend stukjes, op het horgordijn kauwen en botjes afpakken van Nouschka. Het toppunt was gisteren toen ik thuiskwam, ik had vlees klaargelegd op het aanrecht voor het avondeten. Maar ja, toen ik thuiskwam was er niets meer!!! Vier keken me onschuldig aan, tja wie is nou de boosdoener??Mijn conclusie, Pepper heeft het vlees uit de verpakking gehaald en op de grond laten vallen en dan zijn er nog drie nizinny's die heel erg van eten houden.
.
.
s'nachts heerlijk met z'n drieen in de mand
.
.
.
Wat een zooitje, wie zal dit nou gedaan hebben?
.

.
.
Wie komt er met me spelen?
.

.
.
Zosya gaat de uitdaging aan
.

.
.
Stoere Blitz
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten